péntek, december 27, 2013

Muse Live

Muse - Live at Rome Olympic Stadium

The Resistance
Madness
Time Is Running Out
Undisclosde Desires
Supermasive Black Hole

Matt Bellamy zsenialitása szavakban nem kifejezhető.
Ma a Corvin moziban volt szerencsém megnézni extra-szuper-hiper jó minőségben a koncertfilmet, és már majdnem úgy éreztem, mintha ott állnék én is a római égbolt alatt és csorgatnám a nyálam egyrészt a komplett produkcióra, másrészt az énekesre. Persze gyorsan rájöttem, hogy hol is vagyok, letöröltem a nyálcseppeket az ajkamról, és könnyű lélekkel énekelgettem a kedvenc Muse-dalaimat, miközben azon merengtem... áh, mindegy, szokványos mindennapi fangirl-problémákon.
A lényeg, hogy kedves Olvasóm, hallgass Muse-t, és vigyázz, nehogy elcseppenjen a nyálad.

5 megjegyzés:

  1. Én is láttam a Corvinban! Fantasztikus látvány, fantasztikus zenekar. :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. A lehető legjobb :D

    VálaszTörlés
  4. Kivételesen teljesen egyet kell hogy értsek :D

    VálaszTörlés