péntek, augusztus 29, 2014

G12

Nos akkor, kedves Olvasóm, sajnos vagy nem sajnos, de kénytelen vagyok egy hirdetményt közzé tenni eme becses kis zugában az oly hatalmas világhálónak, miszerint a kedves kis cosplay-csoportunk indult a Ki Mit Tube-on vagy mi is a neve, nem értek én ehhez.

Itt is volna, a So What c. P!NK dalhoz készítettünk ugye egy cuki paródiafélét.







Öhm, hát igazság szerint fogalmam sincs, hogy működik ez a dolog, de egy megnézést nagyon megköszönünk. Azt hiszem szavazni is lehet.



Egyébként személy szerint nekem tetszik, és nem csak azért, mert egyrészt szerepeltem benne, másrészt ugyebár én is tag vagyok, hanem mert jó lett és kész  :3




Egyúttal szeretnék bocsánatot kérni tőled, kedves Olvasóm.. Sajnálom, hogy nem vagyok használható és valamirevaló blogger, de most a nyáron eléggé lekötöttek a dolgaim. Cosplayt varrtam, szoknyákat varrtam, írni sajnos nem írtam (pedig van egy szeptember 7.-ei határidőm  O.O  ), de sorozatot becsületesen néztem, és S-sel is igen sokat kommunikáltam. Mással mondjuk nem is, csak vele meg Sookie-val. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése