hétfő, december 08, 2014

Sweetheart

Nos, kedves Olvasóm.
Azt hiszem, a hónapok óta tartó szenvedés után, amit kénytelen voltál elviselni, most megérdemled, hogy megtudd a fejleményeket.
Amiket én is csak lassan kezdek elhinni.

Emlékszel arra, hogy ha valamit rólad/neked írtak, azt el akarnád olvasni? Hát én elolvastam.

Sírtam rajta, mint a Doomsdayen, és nagyon nem tudtam, mit gondoljak. Nem mertem úgy érteni ahogy szerintem érthető, mert az úgy túl szép lett volna.

Aztán kiderült, hogy jól értettem. 

És most itt vagyok, csak hápogok, mert rájöttem, hogy a boldogságom és az írási képességem fordítottan arányos. Nem véletlenül vallom ars poeticámnak, hogy art never comes from happiness. Úgy tűnik, ez a szomorú igazság. Bezzeg amikor épp meg akarok halni, csak úgy patakzanak a mondataim és áradnak szanaszét. És most kedves szavaim, amik általában itt ólálkodnak az ujjam hegyén, hogy a billentyűkre ugráljanak, valahogy elhagynak, ezért kérlek, bocsásd meg nekem a suta fogalmazásokat.

De sebaj. Majd találok mást, amin szenvedhetek, mert ezen többé nem fogok.  




És akkor meg is ragadnám az alkalmat, hogy lelepleződjön S kiléte, mert már amúgy is fuck s-betűk (bár úgy tűnik különösen kedvelem őket) és azért is, mert legszívesebben minden szembejövőnek elmesélném - najónem, tekintve hogy általában rá sem nézek az emberekre  XD



Kedves Olvasóm, akkor tehát, az S a Scabior rövidítése, és azért, mert Scabior-cosplayben volt, amikor először megláttam. És mert nem tudtam másképpen nevezni, lévén nem tudtam még, ki ő. Becsületes neve pedig Lana, and I guess I can call her my girlfriend.



2 megjegyzés: