péntek, április 03, 2015

Boszorkányos ki-mit-tud

És én nem tudom, mit írhatnék és hova, nem tudom, ki olvas és ki nem, és úgy egyáltalán nem tudok semmit. Vagyis de - valamit tudok.


Tudom, hogy ebben az üvegcsében a személyre szabott bájitalom van, scotch amarettóval.
Tudom,. hogy Perszephonénak égettem gránátalmát mert tavasz van.
Tudom, hogy tavasz van, március utolsó napja óta egyébként.
Tudom, hogy tanulnom kellene, ehelyett reggel 11 óta iszok.
Tudom, hogy ilyen hosszút még soha nem vágtam.
Tudom, hogy van egy csomó lélekdarabom ami publikálásra vár, de azt is tudom, hogy nem fogom megosztani mert az senkinek sem lenne jó.
Tudom, hogy a spejzba krumpliért indultam aztán mégis a térdeimhez szorított fejjel, összegömbölyödve találtam magam a földre kuporodva, a karjaim pedig a halántékomra kulcsolódtak, hogy szét ne essek.

Tudom, hogy mit jelentett a Halál a kártyán.





 De hogy bárki más mit tud, arról fogalmam sincs.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése