szerda, március 19, 2014

The writer's life is so hard.

Ah, hát mit is tehet egy író, ha nem tud mit írni?

Nagyon folytatnom kéne egy sztorit (természetesen fanfic, méghozzá HP-s  :D  ), de egyszerűen képtelen vagyok kitalálni, hogy mégis mi történjen. Annyira elakadtam, hogy nagyon. Félek, ott már jelentős probléma van, ha nem tudok a karakterem fejével gondolkodni, nem tudom leírni, mit érez. Képtelen vagyok a kellő ideig húzni a dolgok feltárulását, és ez borzalmas. Egy elkapkodott fanfiction, főleg ha ilyen kényes a téma - nincs is rosszabb. Már mindent próbálok, Nutella, víz, emo zene, gregorián zsoltárok, We R Slytherins by Not Literally, gyakorlatilag már majdnem elkezdem a fejem a falba csapkodni, de semmi.
Ráadásul holnap zh, de képtelen vagyok túllépni ezen a problémán.
Hm, lehet, hogy a smink hiányzik - elvégre egy kevéske szemceruzával nem megy sokra az ember. Vagy inkább át kéne öltöznöm? Tartok tőle, hogy esetleg nem segítenek. Mégis lehet, hogy megpróbálkozom valamelyikkel, hátha. Jobb ötletem már tényleg nincs.

Ne haragudj, kedves Olvasóm, igazából semmi közöd nincs ezekhez a dolgokhoz, de főleg azt hiszem, nem is érdekelnek. Ettől függetlenül hova sírjam ki a bánatom, ha nem ide?


Lehet, hogy hagynom kéne a francba az egészet. Talán legalább még ma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése