szombat, június 21, 2014

Felismerések

Néha az ember túl sokat őrlődik, ráadásul általában magától rá sem jön a megoldásra.
Néha szükség van valakire, hogy rámutasson a dolgokra, amik eszünkbe sem jutnak vagy amik felett elsiklanánk.
Én például bele sem merek gondolni, mégis vajon mikor jöttem volna rá bizonyos dolgokra, ha Sookie egyszerűen rá nem kérdez. És akkor, egy egyszerű 'és nem gondoltál arra, hogy...' mondattal hirtelen minden más lett. Megdermedtem, hagytam, hogy a felismerés egész lényével mellbevágjon, elhomályosítsa az érzékeimet és szó szerint meg sem tudtam szólalni. Visszagondoltam a témával kapcsolatos dolgaimra, és észre kellett vennem azokat a mozzanatokat, amikre eddig csak legyintettem, de most új jelentést kaptak.
Mert bármennyire is imádok azzal példálózni, hogy attól még nem lesz valaki meleg (Gerard Way), ha beleszeret a legjobb barátjába (Frank Iero), talán mégiscsak az lesz. Vagyis persze nem 'lesz', de érted, kedves Olvasóm. Mert ha eredetileg nincs meg benned a lehetőség, akkor egyszerűen nem szeretsz bele.
És ezt azt hiszem nekem nagyjából másfél évig tartott felismerni. És eszembe sem jutott volna, ha fent emlegetett Sookie szimplán rá nem kérdez. Szóval, kedves Olvasóm, ne feledd, mindig jelent valamit, ha szerelmes leszel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése