csütörtök, július 03, 2014

The Art Of Suicide

Whisky és Emile Autumn mellett az életen töprengve akasztott lányt rajzolva.
Budapest Pride-ra csak támogatóként járva?
Értelmét vesztve éltem s halálom
Ha őt mással látom.



Miért megy el valaki egy melegfelvonulásra? Csak támogatni a melegházasság magasztos ügyét? Nem hiszem. Vagy legalábbis szeretném hinni, hogy nem.

Csak tudod, kedves Olvasóm, amikor a crush-od nyíltan közli, hogy a támogatáson kívül semmi érdekeltsége nem fűződik a Pride-hoz, akkor néha összetörik a világod. És párnába sikítasz, összegörnyedsz, képtelen vagy mozdulni, zokogsz, még ha könny nélkül is, és úgy érzed, nem, ezt nem tudod elviselni. Már nem csak a kezed kezd remegni, de fázol a harminc fokban, reszketsz, mint a nyárfalevél és képtelen vagy normálisan gondolkodni.
És itt jön a képbe a whisky. Mert ezt találod, és mert jól hangzik. Bizony, néha megesik, hogy ilyen kicsinyes az ember. De hát ilyenkor pont nem érdekel senkit. Remeg a kezed, de reméled, majd az alkoholtól jobb lesz. Öntudatlanra innád magad, csak hogy véget érjen egy kis időre ez a rémálom, de nem mered, mert azért mégiscsak emberek között kell lenned. Akik természetesen semmit sem tudnak a viselt dolgaidról. És jobban is leszel tőle - egy ideig. Aztán valószínűleg újult erővel fog rád törni ez az elveszettség és reményvesztettség és azt kívánod, bár egyedül lehetnél, hogy senki ne lássa, amint zihálva szakad apró darabjaira a lelked.


5 megjegyzés:

  1. Szia! Tök véletlenül bukkantam rá a blogodra, amikor épp új Tumblr név után keresgéltem, és beírtam azt a Google-be, hogy Zsebegér, mert az egyik kedvenc könyvemben szerepel ez a név, és elsőnek a te blogod adta ki, és ha bár ez nem Tumblr blog, de azért érdekesnek találtam azt a pár sort amit kiadott alá, szóval rákattintottam, és milyen jól tettem. Na mindegy, ez nem is igazán érdekes, csak annyit akarok mondani, hogy nagyon tetszik a blogod, és teljesen átérzem amiket írsz. És tudom, hogy talán nem is érdekel, hogy egy ismeretlen ilyeneket mond/ír neked, de szerintem te egy nagyon jó ember vagy (igen ez abból a pár mondatból amit elolvastam átjött) és mindig maradj ilyen!

    ps.: tell her you love her!

    VálaszTörlés
  2. Hűha, csak nem egy olvasó? :D
    Uhm, van még akkor aki Stargirlt olvas XD
    Tumblr blogom is van ugyanilyen néven szóval bocsi XD

    Hát akár hiszed, akár nem, bárki is vagy, Merlin áldjon, amiért írtál mert nagyon nagyon jól esik ilyesmiket olvasni :D
    Ugyanakkor fogalmam sincs, honnan szűrted ezt le, de én egyáltalán nem tartom magam jó embernek.
    Viszont nagyon örülök, ha tetszik ez a kis szenvedés, amit itt művelek. Mindig jó látni, ha esetleg valaki ilyeneket állít. Mert hát az egy dolog, hogy nekem tetszik és imádom írni, de azért mégiscsak jó tudni, hogy másnak sincs vele baja :D

    P.S.: I would, but probably she's heterosexual. So I don't think I could have any chance. But there comes the time when I'll tell her all this story.

    VálaszTörlés
  3. Igen, nyertél magadnak egy olvasót, az biztos :) Sajnos vagy nem sajnos, túlságosan átérzem ezeket a dolgokat...
    Amúgy végül én is rájöttem, hogy foglalt a név, de nembaj, találtam másikat :D és bekövettelek tumblin (idezojelek) !!!
    Egyébként a jó emberek általában nem tartják magukat annak, vagy legalábbis nem veszik észre. És azt, hogy jó, nem úgy kell érteni, hogy szó szerint jó, vagyis hogy ha meglátsz egy csövest adsz neki 200 Ft-ot mert te jó vagy. Hanem a lelked jó. Vagy valami ilyesmi. Najó nem leszek nyálas fan :D De tényleg szimpatikus vagy, és szeretem ahogy írsz.

    ps: nincs hetero, csak makacs :D (and i'm in the same situation :/)

    VálaszTörlés
  4. Oh akkor te voltál az :D
    Írtam is hogy what de ezek szeint már tárgytalan XD
    Hát szívás ez és részvétem, bármi zajlik is éppen az életedben.
    In the same situation? Mármint hogy bele vagy szerelmesedve egy azonos nemű barátodba? Really? Okay then you are at least as fucked up as I am. Ez megnyugtat kicsit :D Ugyanakkor szívesen meghallgatnám a sztoridat valahol.. uhm, privátban XD
    Meg akarom ismerni az olvasóimat, pláne aki kommentel is :D Hát még ha azt állítja valaki, hogy szereti, ahogy írok. *előtör a fangirl*
    (Amúgy is folyton rinyálok hogy nem kapok elég visszajelzést XD)

    VálaszTörlés
  5. Szívesen mesélek privátban :D írj tumblin, mert neked nem lehet üzit küldeni!

    VálaszTörlés