kedd, július 22, 2014

Conjelentés

Hát ez is eljött, varrtunk, tömtünk, szabtunk, festettünk, ragasztottunk, kész lettünk, felöltöztünk, vonultunk, megjelentünk, elvoltunk, nézelődtünk, fotózkodtunk, hazamentünk.

Avagy életem első conján is túlvagyok. Ami jelen helyzetben csupán annyiban érdekes, hogy egy bizonyos személlyel lehettem két napig. De micsoda két nap volt! Viszont nem szeretnélek felesleges és csöpögős nyáladzással untatni, kedves Olvasóm.


(Bár meg kell jegyeznem, az azért nem egy rossz dolog, ha reggel a crush-od azzal kelt, hogy kérsz-e ugye kávét. Nem, nem hogy nem rossz, egyenesen csodás dolog erre ébredni.)


A MondoCon egyébként egy csodálatos jelenség volt, bár először amikor megláttam, hogy mennyi ember van, majdnem idegsokkot kaptam, de aztán tudatosítottam magamban, hogy ezek fura, nerd fangirlök és fanboyok, és megnyugodtam. Ha elég furák a népek, sokkal nyugodtabban megyek nagy tömegbe (amit, ha normál emberekből áll, ki nem állhatok, gyakorlatilag fóbiás szinten).
Nagyon sok nagyon király cosplayt láthattunk, némelyek félelmetesen profik és félelmetesen sok időt meg energiát áldoztak a dolgokra. Hozzájuk képest a kis két napos varrogatásom silány cosplay-paródiának tűnik. De sebaj, mert menők voltunk, és páran még fel is ismertek  :D
És most már elmondhatom, hogy van közös képem Cersei Lannisterrel, Daenerys Targaryennel, Lokival (ha nem is a legkedvencebb kiadással, de azért Loki csak-csak Loki), InuYashával és Sangoval (aww, úgy örültem nekik  *.*  ), és Katniss Everdeennel. Meg egy csomó szabadság szárnyas légiós izével.. uhm nem értek én ehhez, mert velük csak Sookie kedvéért, mivel ő oda van meg vissza az Attack on Titanért. De sebaj.
Ezenfelül még mindig nem dőlt el az őszi con cosplay terve, de nem baj, még addig annyi idő van úgyis.. igen, ezt mondtuk a nyárira is, mégis szerdán kezdtem el varrni a kabátot.



Egyébként most jut eszembe, a forgatásról nem is írtam nagyon, ugye? Mert tizenhetedikén megjelent a klip, amit forgattunk, és nagyon jó lett. Bizony. És ha lenne energiám megkeresni, most linkelném is, de nincs. P!NK So What c. számára készült, aki nagyon akarja még meg is találja, szóval hajrá, kedves Olvasóm!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése