kedd, április 22, 2014

Átmeneti üresedés

Kedves Olvasóm... hát, nem sok újdonsággal tudok szolgálni, hacsak azzal nem, hogy egy csomó pozitív kritikát kaptam Merengőn.

Ezen felül a mai Doctor Who részeimben iszonyatosan idegesített az "időlord" kifejezés. Akkor meg gyakorlatilag idegrohamot kaptam, amikor az a ribanc Martha szerelmet vallott a Doktornak. Nem szeretem Marthát. A Doktort viszont annál inkább.
És a következő részben lesz végre a kőangyalos incidens. Amit mindenhol idéznek. Don't blink!


Oh, és már a Futótűz felénél járok. Nagyon élvezem, hogy olvastatja magát az a sorozat. Még azt is meg tudom szokni miatta, hogy jelen időben van írva az egész, pedig azt nagyon utálom. De meg kell hagyni, tényleg jó könyvek.


Ma írtam egy verset, és néhány napja is egyet. Ez számomra csodálatos hír, mert azt hivatott jelezni, talán még nincs veszve minden. Remélem legalábbis.

Ah, és újfent megállapíthattam, hogy a jó kritikáktól gyakorlatilag elalélok boldogságomban. Ami talán kicsit inkább szánalmas, mint jó. De nem szeretem így nézni. Elvégre az ambíciózus mardekáros örül a sikernek.


Jut eszembe, úgy néz ki, cosplayezni fogok. Random mardekáros diák leszek, de nekem ez tökéletesen megfelel.  :D



Igazából ennek a bejegyzésnek megint semmi értelme. Bocsásd ezt meg szegény fejemnek, kedves Olvasóm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése