péntek, április 25, 2014

Don't blink!

Tegnap végre megnéztem azt a bizonyos Doctor Who részt, amiben az angyalok vannak. A síró angyalszobrok. Még közel sem láttam az összes epizódot, a felét sem, de merem állítani, hogy ez a legfélelmetesebb mind közül. Nagyon ijesztőek azok a weeping angel-ök.. Komolyan. Féltem.
Egyébként érdekes volt, hogy ugye a részben a Doktor nem is csinált nagyon semmit. Úgy értem a rész jelenében. Mert őt is visszaküldték a szobrok. És az instrukciókat követve Sally Sparrow oldotta meg a problémát. Ez nekem speciel új volt. Hiányoltam a mindig csodálatos Davidet, legkedvencebb Doktoromat. 

A másik hír pedig, hogy már a Mockingjay felénél járok, és az is szörnyen izgalmas. Annyira remélem, hogy a Peeniss canon lesz  :D
Plusz megint megnéztem a Futótüzet, és meg kellett állapítanom, hogy ez a Johanna egészen szimpatikus teremtés.  :D


És mióta láttam, nem csak a síró angyaloktól félek, hanem mindenféle szobortól. Főleg a szemüktől.

Szóval, kedves Olvasóm, ha szobrot látsz, ne nézz addig félre, amíg nem vagy biztos benne, hogy valaki más látja azt a szobrot. Ha pedig eltakarja a szemét... Fuss, és ne pislogj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése