csütörtök, április 03, 2014

Roxfort itt, Roxfort ott

Ó, hogy elhanyagoltam eddig szegény kicsi blogocskámat...
Elismerem, ez nem volt szép.

De kárpótlásul és magyarázatul engedtessék meg szerény személyemnek két webhely címének közzé tétele, melyek lefoglalták maradék csekélyke szabad időmet is.

Az egyik, ami nagyon új, de angol, az a HogwartsIsHere.com, azaz az online Roxfort. Fantasztikus hely, bár még nem szántam rá magam az esszéim megírására...

A másik pedig egy magyar oldal, a Bagolykő Mágustanoda. Ami egy csodálatos hely! Be kell iratkozni (csakúgy, mint angol 'rokonába'), majd beosztatni a karaktert, és aztán mindenféle dolgokat lehet tenni. Számomra pillanatnyilag az újonnan felvett óráim a legérdekesebbek, melyek alatt tanulhatom gyakorlatilag az összes varázslatos tantárgyat, amit csak el tudok képzelni. Sötét varázslatok kivédése, Bájitaltan, Kviddics, Legendás Lények Gondozása, Elfeledett Varázslatok Tana, Gyógynövénytan, Elemi Mágia és még sorolhatnám.
És ha ez mind nem lenne elég, fórum is van, ahol az ember kedve szerint élheti ki szerepjátékos késztetéseit.

Egyébként megjegyzem, Bagolykőn most április elsején kezdőtött a tanév  :D




Hát ennyi, nagyjából.

Ó, nem. Rá kellett jönnöm - a Tűz Serlege nézés közben, annál a jelenetnél ahol Harry meg Ron veszekszik -, hogy Harryt és Ront nem igazán shippelik. Vagy legalábbis nem olyan népszerű, mindt mondjuk a Drarry, a Dramione, a Snanger, vagy - hogy az egyik kedvencemet említsem - a Drapple. Ezen a tényen felbuzdulva elkezdtem írni egy ficet, de azt hiszem, talán nem véletlen, hogy nem olyan sikeres ez a hajó. Bár ki tudja.

Ó, tényleg, Merengőn fent van már egy jópár ficecském, aki szeretné, nyugodtan csekkolja. Ezenfelül elindultam egy kihíváson, ami itt található.
Mindkét területen azt hiszem elég egyértelmű, melyik szerző volnék én. Najó, a gyengébbek kedvéért: Zsebegér vagyok itt is, ott is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése