szerda, február 05, 2014

The fault in our stars

John Green - Csillagainkban a hiba

Nos, idén lesz a filmbemutatója, én pedig elhatároztam, hogy elolvasom. Ugyanis bizonyos berkekben - vagyis kedvenc fandomjaimban - előszeretettel és egyre többször idéznek belőle.
A (feltételezésem szerint legalábbis) Hazel és Augustus között elhangzó "Okay - Okay" párbeszédfoszlányt pedig a Piton és Lily főszereplésű "Always - Always" mellett szokás emlegetni igen sűrűn. Tekintettel ez utóbbi körülményre (ami egyértelműen  a legnyomósabb okom), nem tehetem már meg, hogy ne legyek képben. A sztori elvileg szomorú, ez mellesleg egy rákos csajról szóló könyvnél azt hiszem érthető, de ennek ellenére simán elképzelhető, hogy tetszeni fog, habár tartok tőle ez angstybb, mint ami nekem megfelel. Történetesen ugyanis nem én, hanem kedves Sookie Seckshouse barátnőm rajong az angstért, de egészséges mértékben azért nincs ellenemre.
Reményeim szerint tehát kellőképp siratós, csodaszép és lélekemelő történetet olvashatok majd, ha és amennyiben egyáltalán sikerül hozzájutnom. Tudniillik nem nagyon lehet kapni. Vasárnap ha minden igaz, megkísérlem felkutatni, de ha nem jön össze, kénytelen leszek megrendelni valahonnan.
Természetesem majd beszámolok a fejleményekről, kedves Olvasóm.

Pillanatnyi könyvem pedig az Emma, a drága Miss Austen tollából, amit melegen ajánlhatok Neked is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése