hétfő, május 12, 2014

Álom- és versjelentés

Hét.
A hetes elvileg a legmágikusabb szám, nemde?
Mindenhol ott van. Salome és a Hétfátyol tánc, hét horcrux, hét HP könyv, és így reggel meg állathigiénia zh-ra tanulás közben fogalmam sincs, hogy még ugyan hol.
 Talán épp ezért a hetedik álmom S-ről volt a legérdekesebb és legjobb. Ugyanis ma nem az én kis lelkivilágomat láthattam, hanem egy egyszerű facebook-üzenetváltást, amiben Ő mond olyan dolgokat, amiket én akartam és amiket oly jól esik hallanom.
Fordul a kocka? Jó lenne.

És ilyenkor megint felmerül bennem, hogy akkor hogy is van ez a dolog az álmokkal kapcsolatban? Jelent valamit, ha álmodunk valakivel? Vagy csupán annyit, hogy kezdünk belebolondulni ebbe az egészbe és egyszerűen csak a mániánkká vált?
Hát, remélem nem, mert nem szeretném ha S frászt kapna tőlem. De hogyan is várhatnám ezt el, ha néha én is frászt kapok magamtól?

Mindenesetre érdekes dolgok ezek, kedves Olvasóm.



És egyébként, most kaptam az infót, hogy egy versem megjelenik nyomtatásban, megint. Ráadásul éppen az, amit ha jól emlékszem, elsőként írtam S-hez címezve. Csodálatos dolog ez, nemde?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése