hétfő, május 05, 2014

Téma-terelődés.. megint.

Annyi minden lehetséges, amit nem tudunk egy emberről. Hiába akar az egyik hős lenni, ha a másikat már megmentették.
 Mert honnan tudod, kedves Olvasóm, hogy ha ott van egy egyén, aki olyan kis ártatlannak meg fiatalnak vagy antiszocnak látszik, honnan tudod, miken ment már keresztül? Hogyan mondhatnád neki azt, hogy te akarsz az első lenni, aki azt mondja, szereti? Mert sokszor - majdnem mindig - a dolgoknak előzményei vannak. Attól, hogy te nem tudod, még iszonyú sok minden történik másokkal.



Najó, ennek a bejegyzésnek megint nem lesz semmi értelme, pedig egy szép kis értekezést akartam írni ezzel a tárggyal kapcsolatban. De hát ez van, megesik.

Ugyanis a gondolataim nagy részét leköti.. uhm, pillanatnyilag azt hiszem, három dolog.
  • Rose Tyler feltűnése a negyedik évad első részében, minek hatására konkrétan majdnem elsírtam magam. Fucking fangirl feels.
  • Az új kihívás, amire jelentkeztem, és a kvibli Scorpius Malfoyról fog szólni. (Nem tudom, hogy van a szabályzat, ezért ennél többet nem is mondok, csak azt, hogy nagyon jó lesz  *.*  )
  • A szobánkba tegnap beköltözött két darab japán sirálykapinty, Rose Tyler született Lucius Malfoy (kiderült, hogy talán leány) és Tizedik Doktor Ödön született Ödön. Ödönt természetesen nem én neveztem el, ő a szobatársamé. Egyébként csodálatos kis lények, igazán gyönyörűszépek. Itt csivognak vígan, sokkot kapnak a hintától amit azóta kivettem pedig nagyon aranyos volt, és élik a kis aránylag nyugalmas életüket reményeim szerint igen sokáig. 


Oh, és még valami leköt. Hogy amint ezt befejeztem, megújítom az S betűmet. Mert habár eléggé hullámvölgyben érzem magam, kell valami, ami felvidít és erőt ad. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése