csütörtök, május 01, 2014

Avril és Sookie

Nos, még két nap Sookie Seckshouse barátném szerény otthonában - ahol a penészes mennyezet és a hangzavartilalom ellenére még mindig imádok csövezni. Üzeni a rajongóinknak, hogy kurva fáradt. És ő Beyoncé. Tehát megint nála lakom egy ideig, és édes-savanyú szószos csirkés rizses cuccból kotorászom ki a csirkementes falatokat. És, a legnagyobb tanulság az egészben, hogy Amerika Kapitány szexi - mármint Sookie szerint. És az Amerika Kapitány 2 2014 legjobb filmje - de ezt meg sajnos csípőből cáfolom. Ugyanis látogatásom célja nem más, mint hogy ő imádja ezt az egész univerzumot, és a filmeket, én pedig jó bff vagyok. Tegnap volt szerencsétlenségem végigülni két és fél órát a moziban, háromdében. Élmény volt. DE legalább a Starbucks kávé és a popcorn finom volt  :D
Az egész idillnek csak a döbbenetes mennyiségű és minőségű tanulnivaló szab határt, amit még ma be kéne magolni. Mindkettőnknek. És ez, kedves Olvasóm, igazán siralmas. Dehát, ilyen a szerencsétlen egyetemisták élete.

Azért nem panaszkodom - haha, ha ezt el is hiszed, még bizonyára új vagy itt, a blogom birodalmában.




Avril Lavigne új száma, a Hello Kitty nagyon durva. Viszont iszonyat fülbemászó. Azonban, ami még ijesztőbb, az az, hogy megtudtam, Avril 30 - HARMINC - éves. Félelmetes. De attól még imádom.






Múltnap Girlfriendet hallgattam, és annyira elkapott az emo feels, hogy nagyon. Mert ezt a számot olyan hatodik - hetedik körül hallgattam meg néztem nagyon sokat (meg nyolcadikban), amikor akkori lb-m, Vicky Winters emo volt. Vagyis, azt hiszem.. de nem, talán már nem emo. (Amit csak sajnálni tudok, mert imádom az emókat és félek, ki fognak halni.) És mindig vele néztük a klipet, meg hallgattuk ezt a számot, és néha visszasírom azt az időszakot. Mert néha úgy érzem, túl szociális vagyok. Nem tesz nekem jót ez az egyetem. Namindegy.


Oh, és még valami a filmmel kapcsolatban. Amíg le nem vette a maszkot, 90% biztos voltam benne, hogy a Maszkos egy csaj. Mert mekkora plot twist lett volna, ha csak álca a pasis külső, és igazából egy csajszi!  :D  De be kellett érnem badass csajok terén Natashával. Aki egyébként megjegyzem, kb az egész univerzum szive és lelke, mert nélküle senki sem csinálna semmit, Amerika Kapitány ott pusztult volna el az első bevetésen, és a Bosszúállók még mindig egymással veszekednének egy kanapén.



Ezt a képet pedig a drága Sookie választotta. Mert én ilyen rendes vagyok, hogy még ezt is megengedem neki.





Egyébként, mint Sookie rámutatott, az ő neve is S-sel kezdődik. Félreértés ne essék, ő nem az az S, akiről egész eddig siránkoztam.

1 megjegyzés:

  1. Igen, köszönöm, hogy tisztáztad az esetleges félreértést. Én még mindig a D vitaminra esküszöm.

    VálaszTörlés